Image
bee_white_small.png

Проєкт викликав інтерес суспільства

Індикатор значимості й потрібності будь-якої справи, будь-якого проєкту — це інтерес до нього суспільства. Простежити рівень цього інтересу значною мірою можна через увагу, яку виявляють до справи засоби масової інформації.

tree_white_small.png

Національний проєкт «Бортництво Полісся: архаїчна традиція у сучасному вимірі» реалізувався у досить потужному інформаційному супроводі з боку преси, телебачення, радіо, інтернет-ресурсів. Їхні представники постійно цікавилися новинами Національного проєкту, зверталися до його учасників за коментарями та інтерв’ю. Куратор Національного проєкту, директор Вишгородського історико-культурного заповідника, кандидат історичних наук Влада Литовченко була частою гостею телеканалів та радіостудій і завжди мала свіжі новини, адже динамічна результативна робота команди проєкту давала все нові цікаві суспільству меседжі.

Під час реалізації Національного проєкту вдалося забезпечити широку популяризацію бортництва як елемента нематеріальної культурної спадщини, а ще — перспективного напряму для розвитку регіонів, причому не лише в культурній сфері.

Людмила ШИКОТА,

піар-менеджер Національного проєкту «Бортництво Полісся: архаїчна традиція у сучасному вимірі»